wtorek, 18 sierpnia 2015

Muzeum w Romanowie

Lato jest idealną porą na podróże czy to większe czy mniejsze. Często w natłoku pracy nie mamy i czasu i chęci by wybrać się choćby na krótki spacer. Zaleglości te narabiamy więc w sezonie urlopowym. Ja z moimi bliskimi ostatnio wybraliśmy się do Muzeum w Romanowie.
Jest to Muzeum  Józefa Ignacego Kraszewskiego.




Jest to przepiękny dworek, w którym mieszkał kiedyś Józef Ignacy Kraszewski.Wewnątrz znajdują się liczne rekwizyty należące do pisarza i jego rodziny.


Bardzo zachęcam do odwiedzin tego miejsca. Dla mnie jest jakby magiczne. Chciałabym kiedyś w takim zamieszkać! Gapa ze mnie, bo zwiedzając wnętrze, zapomniałam o robieniu zdjęć!!!




Co mnie jeszcze zachwyciło ?! Przepiękny, ogromny ogród i park. 



Fot. Ania

Moje postanowienie-wrócić tam jesienią.

3 komentarze: